3 Haziran 2013 Pazartesi

Kırmızı ve beyaz!

"Benim umuda, umut dolu cümlelere,
 umut yüklü bulutlara ve o bulutlardan akan yağmurlar altında ıslanmaya ihtiyacım var
insan olana, 
insana saygı duyana
dogaya, 
dogaya saygı duyana
ihtiyacım var.
Kızımı yetiştirebilme gücümü yitirmemem için bunları görmeye, işitmeye ihtiyacım var.
onu birilerine güvenmeye ihtiyacım var!
söyle bana gerçek olacaklarsa 
gerçeklerse söyle.
herkes güvenilirse söyle!
İçim?
neden kıyametler ortasında çığlık çığlığa sessizsin?
neden bu kadar çaresizsin?
bak yalnız da değilsin !
değil misin?
eğer değişmeyecekse bir şeyler,
buradan kalkıp gitmek her şeye değer
sen en azından kalk,
umutsuz cümleleri geride bırak yeter..."
diye yazmıştım 2 gün önce diğer bloğumda! burada da daha fazla kişiye ulaşsın diye yer veriyorum. Belki benim gibi hissedenler vardır diye. Madem bu bir moda bloğu, kıyafete de dem vuralım o zaman! Ama bu sefer mesajım diğer postlarımdan daha da anlamlı olsun.
Sembolikleşmiş olan bu harika fotoğraftaki, cesur kadının üzerindeki kıyafetten esinlenmeli diye düşünüyorum!
Bayrak renklerimizle aynı olması da ne güzel bir tesadüftür değil mi? Sanki baştan direnişin bu noktaya geleceğini bilirmişçesine bir olalım dermişçesine...
Doğa için,  ağaç için başlayan direnişin geldiği noktayı ve artık anlatmaya çalıştığımızı düşündüğümüzde oldukça anlamlı geliyor bana bu iki renk;
 Kırmızı ve beyaz


DİRENİŞE DEVAM!!!
sevgiler, saygılar ve destekler benden
yani
elvin odabaşı pekiyi'den

6 yorum:

melekaydinteker dedi ki...

.................
gerçekten böyle bir sayfa göreceğimi düşünmedim.
saygılar sunarım

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

umarım birgün herkesin düşüncesine fikrine saygı göstermeyi öğrenir insanlar. Yaşananlar gerçekten çok üzücü, şuanda ki tutumları çok daha kötü..

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

takip için asıl ben saygılar sunarım, nasıl bir sayfa bekliyordunuz cidden merak ettim:) sevgiler

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

bilmiyorum o dilediğin olur mu ama dileğine sonsuz teşekkürler

melekaydinteker dedi ki...

yalın olsun diye kelimeler kısa bir cümle kurmak istemiştim. Ama demek istediğimi tek cümleyle anlatamamışım şimdi bakıyorum da...çok hassas bir sayfaydı gördüğüm. çok kırılgan, anlamlı, çok çok, iyiydi gördüğüm... selamlar.

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

teşekkürler açıklama için, doğru anlamışım o halde, sevgiler