11 Şubat 2013 Pazartesi

stileo mini:)

yoğun istek üzerine kızımın bu günkü kombini geliyor. İşte Stileo Mini karşınızda. Buz mavisi kışlık bacaksız tulumu ile bebe yaka beyaz gömleğini tabi ki beyaz külotlu çoraplarla kombinlemiş:P Altına da ayaklarını sıcak tutsun diye tulumun detay renginden olan polar botlarını giyinmiş. Saçlar yine gözümüzün içine girdiğinden tabi ki kurdele tokamızla toparlanmış. ( başka toka maalesef olmuyor bulamıyorum:( arkası kurdeleli bulanınız olursa haber edin olur mu?)
Tutturdu annecim bu günlük hesaplar benden diye. Napalım bu yaşta evlattan destek görmek de varmış:):)
Devamı mı? O zaman bir tık:)



maşallah dicim kusura kalmayın:)
Hesap biraz kabarıkmış annecim destek olur musun?
Aşağıdaki de peleron yani pelerin'in olmamış hali ama güzel bişi bence çünkü ben yaptım:)


 Tulum: Zara Mini
Polar botlar: Calzedonia
Çoraplar: H&M
Gömlek: Karamela Panora
Kurdele toka: Panço
Peleron: Stileo:)
Hesap Makinası: Canon :):)
Kombinin içindeki ise benimmmmmmmm Mirammmm:)


12 yorum:

Unknown dedi ki...

ama ama ama senin o ağlak suratına hijj kıyamammm bennn seninle ben de ağlarım ki!!!kuzum binim senin güzelliğine ayrı kombininin güzelliğine ise ayrı ölürüm benn <3off çok özledim çoookkk.. :***

begum begum huuu dedi ki...

anam anam anam yerım kı ben sızı kıslık tulumuzdan cıkan bacaklarınızı :)
o kocaman dombul yanaklarınızı yerım hep :)


begumyagci.blogspot.com

pembe mor alg dedi ki...

yorum yapmadan geçemicemm
bundan bi tanede ben istiyorum
düğme burun minik sevimli
pc yi parçalayabilirimm
şu an

minikkus dedi ki...

şişkom benim yeaaa, boyun iyice kayboluyo bunun giderek:)))
bide bacaksız tulum demişsin ya, orda koptum, demekki bacaksız olanlar icin öyle üretiyolarmış ^.^
hesap kabarık gelince suratının aldıgı ifadeyi de buna ilaveten yerim! <3

resimli günlük dedi ki...

Maşallah, bu ne güzel ve de ne şık bir bebiş böyle :))

Nihalce Handmade dedi ki...

40 binkere maaşallah :)) Allahım nazarlardan saklasın.

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

ahahaha saniyede 6 yorum valla anladım ben kesinlikle stileo mini olmalı bu blog. Ah ah emeklerime yazık 2 günlük bebeye sattınız beni:P
Hepinizi sever sever öperim sağolun bebişlerim Allah size daha bir dombiliğini daha bir boncuğunu daha bir ballısını versin benim Mira'mın:)Özleyenlere sözüm ise bir ara gelseniz artık da cizgimden kaymasam hı?

Adsız dedi ki...

Hahahaha hesap kabarık fotosu çok hoş :D Ayrıca yanakları ısırırım valla ! Maşallah canım

Unknown dedi ki...

aman allahım bu kıs tam yemelikk:)
blogunu yeni keşfettim cnm takipteyim..
ben de beklerim;) çekilişime katılırsan çok mutlu olurum:)

http://www.prettyinpinkbride.com/2013/01/size-bir-hediyem-var-my-first-giveaway.html

Unknown dedi ki...

Yaa ama bu nasıl güzel tatlı bir bebektir böyle =))

Beauty Follower dedi ki...

Cute!!!

Kuzununannesi dedi ki...

yaaaaaaa en sevdıgım yanaklardannn kuzumuınkı gıbı..ben senı nasıl yesem bılemeıdm kırbınkez masallah masallah masallah