18 Şubat 2013 Pazartesi

kıyafetlerin hissettirdikleri

Herkese uzun bir aradan sonra merhaba
Nasılsınız benim kıymetlilerim?
Bugün size bazı kıyafetlerin hissettirdiklerinden, düşündürdüklerinden, hatırlattıklarından bahsedeceğim. Eee tabi üzerimde de ona dair bir kuple bir şeyler bulacaksınız.O kadar da kıyağımız olsun yani;)
'Beden tipine göre giyim' her ne derseniz deyin giyimin -altın basic- kuralı. Hem altın kadar kıymetli hem de en bilinmesi gereken, temel olan yani;)

Devamı mı? O zaman bir tık:)


Diyeceğim o ki bazı kumaşlar, kesimler, renkler içerisinde insan kendini farklı hisseder. Atıyorum bazısı kahverengine babanne rengi der, bazısı saten gömleğe Emine Bedel style der, bazısıysa kot kumaşını sadece 18 yaş altına yakıştırır. 
E benim de var tabi bazı takıntılarım ama neyse ki yıllarla törpülenen cinstenler. Yıllarca giymem dediğimi alıp yontan zaman, bir bakmışsın bir kombinle onu üzerime yapıştırıyor. Üstelik bana göre; yakıştırıyor da!
İşte Emine Bedel tarzı olan satenimsi (ama saten değil) bu gömlek de benim için öyleydi. Görünce 'yo yo oh yoooooo olamaz bu gömlek ancak 50 yaş sonrası bana yaraşır' demiştim. Düşünün konuşmam bile değişmişti gömleği görmemle.
Kader işte! Zamanla gardırobumda bekleye bekleye sıkılan gömlek, arkadaşını bulmuştu nihayetinde. Ben de kırmadım ikisini ve de giyiverdim  Üstelik kombinin ruhuna gidecek sallantılı inci küpeler bile taktım daha ne olsun. 
Saçlar tabi ki bu kadar yüksek boyunlu bir yaka için toplu olmalı.(bakın bunu lütfen atlamayın yoksa boyunsuz görünebilirsiniz. Herkesin bir Tuba Ünsal boynu yok pek tabi!
-O kadar zaman yazmadın yazmadın, yaza yaza krem siyah bir kombin mi getirdin karşımıza- diyenler olursa da sizi gömleğe havale ediyorum. Ya da gömleği size!
Güzel, kocaman güzelliklerle dolu bir haftaya ne dersiniz? Bence fena da olmaz hani













Elbise: Mango
Gömlek: Garize
Ayakkabı: Matraş
Kırmızı Ruj:Chanel67
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden



4 yorum:

minikkus dedi ki...

ben çok sevdim, özellikle de önüne attırdıgın o bagcıkları <3
gülen suratını severim senin! saclarını salmanı istiyorum bidaki postunda da, ona göre, o gün cok güzeldin ^.^

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

aslında saçımı salma niyetindeydim ama olmadı miniğim ben seni de benim gülmelerimi sevmelerini de severim öperim bi de unutmadan;)

Beauty Follower dedi ki...

Like it! So classy :)

Kuzununannesi dedi ki...

oysss cok seker cok sevdım oyle seker olmussunkıııı bence sana boyle fıyonklar kurdelalarrrrrr cok yaksııyor canım