27 Kasım 2012 Salı

Pelerin mi o?

Stileo dan merhabalar
Bugun direk konuya girip kombine gecmeyi planliyorum bakalim basarabilecek miyim?
Yapabilir miyim, bence yapabilirim:P
Uzerimde bugün yün gri bir pelerin var.Ama farklı bir pelerin!Pançomsu bir pelerin
Farkını açıklayacağım ama pelerine gecmeden onun eslikcilerine deginelim istiyorum.
Pelerinin altında beyaz dik yaka bir gömlek, gömleğin yaka düğmelerinde düğme kapakları var(çok seviyorum onları ve onları yapanı=Suare Butik = Tuğba Kuvvetli ye sevgiler<3)
Altımda balık sırtı dar paça bir pantolon, deri düz taban çizmelerim var:)
Gelelim pelerine!
Şimdi efenim pelerin; zamanında Avrupalıların herkesten farklı giyinmek için kullandığı bir kıyafetmiş. Üzerine melon şapka ile şahane olurmuş ki -bence de öyle. Hatta bir kaynağa göre de illüzyon üstatları frak giyinmekten sıkıldıklarında pelerin giyinirlermiş. (bu bilgi bana biraz tırt geldi ama olsun biz bir koseye kaydedelim bir yerlerde lazim olur!
Bakin benim postumda kullanildi bile;))
Tüm kombinimiz siyah ve grilerden oluşuyor, tabi bir de beyaz!
Kombine dair vereceğim şipşak ve de şıkşak bir tüyomuz var;) Iste bu pelerin yine bir etek. Sasirmadiniz mi yahu:) Kendisini 42 beden almıştım ve hiç etek olarak giyinemedim diyebilirim:) Bence kumaşı beğenilmiş her şey sahip olunması gereken bir parçadır:) Ondan mı dolabım üstüme üstüme yıkılıyor ki:P
Hım yani özetle böyle kumaşını beğendiğiniz etekleri büyük beden alıp içine de dik yaka gömlekler giyinerek pelerin gibi kullanabilirsiniz.
Ben yaptim, oldu !
Lafi fazla uzatmadan fotograflara gecelim mi?
Ay çok şahane olmuş, sizce de öyle değil mi?
Aşağıdaki kareyi zor ama güzel olan anneliğimi özetlesin diye çekinmedim!
Çocuk da yaparım kariyer dergi de:P

Binbir surat Stileo;)

Daha fazla fotoğraf koyamadım neymiş fotoğraf kotam dolmuş. Konuyla ilgili bilgisi olanlar yazabilir mi ne yapmam gerekiyor;)


Pelerin etek: Twist
Pantolon: Zara Man:)
Gömlek: Beymen
Düğme Kapakları: Suare Butik-Tuğba Kuvvetli
Çizmeler: İnci
Çanta : Matraş
Sevgiler benden
pelerinli elvinodabaşıpekiyiden:)


7 yorum:

minikkus dedi ki...

sen de benim gibisin bebeyim, ne bulursan üstüne bi sekilde uydurabiliyosun, aferim bize, aferim sana <3
kota konusuna gelince, ben de elim kulagımda bekliyorum, acaba benimki ne zaman dolacak meraklardayım! ne yapacagın konusunda kuzununannesi nickname'li, kelebegingozunden.blogspot.com isimli blogu olan arkadasımız saana yardımcı olabilir bence. o da aynı sorunu aşmıştı bikça ay önce;)
bide bana unutmadan tivitırdan telefon numaranı DM atabilir misin kuşum? senin numara yokmuş bende :)

individuelle dedi ki...

cok tatli olmus. gecen birinde bir genis örgü bildigin sal gördüm daraltmis, aynen bu sekilde omzuna gecirmis cok hos duruyordu bu ondan da güzelmis

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

teşekkürler miniğim kuşum öpüyorum
individuelle:) çok teşekkürler

begum begum huuu dedi ki...

sen ne minnaksın kuzum:)
bayılıyorum bu yeniden yorumlamalarına dolap benimde ustume yıkılıyor ama bunu kombinler için değer diyorum:)



begumyagci.blogspot.com

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

ya geçen gün yardımcımız teyze diyor ki bu dolap az kalsın üzerime yıkılıyordu. Dedim neden acaba bir dengesizliği mi var ayaklarında? ahahaha meğer kastı kıyafetin çokluğuymuş:) Evet kuzum böyle olmasa moda bloğu nasıl yapalım değil mi? Kombin için yıkılan dolaplar şart:)öperim seni

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

sekerrrrrrr asmısın sorunuuuu :))) ohhh mısssss :))) bırde o pelkerını etek olarak gıymek ıstedım ben olmazmı kı :)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

tatlı annecik olur neden olmasın etek olarak da güzel ama birazcıkın bol tebi 42 alınca:) evet sayende aştım öperimki