28 Kasım 2012 Çarşamba

pamuk renkler ve yaka ignesi

Aaaa bugün hava güneşli mi ne?Bakıyorum, evvett güneşli:):)
De madem ben, neden bu kadar kalın bir hırka giyindim ki? Bir şeyi kafama taktıysam o gün onu giyinmezsem olmaz da ondan:)
Bir de uykusuzluk vücut ısısını düşürürmüş onunla bir ilişkisi mi var acaba hırkaya yönelimimin?
Uyku seni çooook özlüyorum bennnn:)
Benim Mira'cık bu sıralar akşamları mis gibi uyuyor (maşallah) ama ben o vakitlerimi özlediğim şeylere harcarken tek bir şeyi atlıyorum; o da uyku:( Tabi uyumayınca da uykusunu alan kızım, erkenden 'artık Allah ne verdiyse 3/4/5' uyanıyor. Sonra gel de 'ay bayılazammmm' diye gezme tüm gün!
Bir de her gün aynı şeyi yapıyoruz birlikte. Küçük bir ekip kurduk sanırım 'Elvin anne ne kadar uykusuzluğa dayanabilir' adlı projeyi yürüten. 
Biliyor musunuz bir sürü uyku ilacı içeyim diyorum(Bu bir intihar etme bildirgesi değil tabi ki:P 
Uyku ilacı, keşke sen içinde uyku barındıran ve içince insanı 5 saat artıdan uyumuş gibi hissettiren bir çeşit vitaminvari bir şey olsaymışsın. 
Olmamışsın işte olamamışsın:)
Ama bu senin kabahatin değil tabi ki!
Neyse asıl konumuza dönüyorum. Bugün böyle kendimi uçucak gibi hissediyorum. Sanırım üzerimdeki renklerin birbirleri ile uyumundan kaynaklanıyor. 'Açık gri, toz pembe,beyaz' siz ne kadar da pamuk oluyorsunuz öyle yan yana gelince. Bir de işin içinde angora+yün bir hırka, pullu piti piti bir etek, beyaz bembeyaz bir gömlek varsa...
 Yakamda ilk kez taktığım bir yaka iğnesi var. Nedense bugün onu mutlaka takmak istedim uyumuna takılı kalmadan!
Yaka iğneleri falan acaba yaşlanıyor muyum ben:(
Ayakkabılar benim de sizlerin de sevdiği fiyonklu gri şirin kumaş botlarım. 
Efenim?
Bakalım nasıl mı olmuşuz?
Eh hadi o vakit<3





Hırka: Yargıcı
Gömlek: İpekyol
Etek: Stradivarius
Çorap:Calzedonia
Bot: Charles Keith
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden


5 yorum:

minikkus dedi ki...

bu botları ne cok sevdigimi biliyosun diimi Elvin:) bide üstüne şimdi gri hırkan ve acık pembe etegin eklendi, evlere senlik bi pamukluk olmuş <3 maşallah sana da, seni uykusuz bırakan kuzuna da:) benim işlerim ve ermanın hem işleri hem dersleri yogun oldugu icin bu aralar seninle iletisim kuramiyorum kuşum. ama aklımdasın bilesin;) ilk fırsatta dürtcem seni. hala twitterdan yada bi yerlerden telefon numaranı bekliyorum bu arada:D
öptüm deptim yaladım yuttum :))

Belle Amie dedi ki...

cok tatlisin :)

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

cok taklsıın dıyorum guzel anneeee bız anneler ne cok ozluyoruz degıl mı uyumayı:) ama buda gececek bılyıorum:))) harıkaısn dıye yınelıyorum..senı takıp etmeyı unutmamam lazım bana kendını hatrlatrmısın:)))

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

her daim hatırlatırım ne demek :) teşekkürler annecik evet çoook özlüyorum arada uyumayı ama mira uyuyunca da onu özlüyorum deli miyim acip yok benzeri birşeyim; anneyim:)

tugbakuvvetli dedi ki...

yaka iğnen güzellllllmişşşşş