9 Ocak 2016 Cumartesi

Nar

Geçen yılı güzel bir proje fikriyle kapattık
Stil7 dedik kendimizi bir mekandan başka bir mekana attık, başka başka kombinler yarattık
Yeri geldi kafamıza nar bile taktık:)
Nar demişken!
Yılbaşında görmüşsünüzdür; herkes kapısının önünde nar parçalamıştı:)
Sanırım nedeni bereket dilekleri??
Araştırmadım ama tahmin etmesi de zor değil sanki :)
Biz ne hikmetse #Stil7 çekimlerinin en son kombininde narı parçalamayıp baş tacı yaptık!
Niye elma değildi, portakal değildi de nardı onu bilmiyorum.
Takana sormak lazım
Belki de bizim bereketimiz baş üstü edilmiş nardan gelecektir, kim bilir :)
Bu arada narın rengini, dokusunu görüp de hayran olmayan var mı aramızda?
Bayılıyorum ben her bir tanesine, kıvrımına
Gerçi doğadaki tüm renklerin, canlıların hayranıyım ben.
Bunun bir ismi var mı sevgili okur?
Yani belki bir hastalığım vardır da ben bilmiyorumdur!!!
Neyse iyiyim ben
ve
gidiyorum öperekten :*
Bu postta yılın trend renklerinden olan Nar kırmızısını gururla sunuyorum

Narı baş üstü etme fikri ve fotoğraflar ; Aylin ve Kadir
Stil7 Asistanı : Uğur Can Odabaşı
Elbise: S 9 Butik (Ceren Mercanlı)
Stil7 çekim videosu için tık tık >>>https://vimeo.com/147604847









                                           


2 yorum:

Unknown dedi ki...

Nar'ı baş üstü etme fikri, çok güzel, ve bereket getirsin Elvinim..
Projeyi sevdim ama en çok kısa bir videoda senin eldivenli ellerinle halini sevdim :))

Unknown dedi ki...

aylin'in eline bi meyve-sebze vermeyegör zaten, hemen kafasında bin türlü şimşek çakmaya başlıyo :) ayrıca o ne güzel saç modeli öyle ya, bayıldım <3