22 Eylül 2014 Pazartesi

cicekli kalem etek

Merhaba -içi neşe dolsun- diye kendimi çiçekler içinde bıraktığım sevgili Stileo takipçileri:)
Nasılsınız sormayalı?
Bugünkü dersimizin konusunu 'kalem etekler' olarak belirledim.
Nasıl? İyi yapmış mıyım?
Düz kumaşından, karelisine, çiçeklisinden, trikosuna ve penyesine her türü bulunan kalem etekler...
Öncelikle üzerimize en uygun boydaki kalem eteği bulmakla işe başlıyoruz. Yani bize -diz hizasında mı diz altında mı ve de bel hizasında, bel üstü mü kalem etek yakışıyor?- belirliyoruz.
Hıh onu bulduk mu gerisi kolay çünkü gerisi sadece kumaş ve desen seçimine kalıyor.
Benim önerim bir kaç model ve kumaşta kalem eteklerinizin dolabınızda bulunması. Onlar altına converse giydiğinizde başka bir forma giriyor, topuklu giydiğinizde başka bir forma. Yani günün tarzı diye bir söylem var ya sabit stilinizi destekleyen işte onu seçtiğiniz ayakkabı türüyle belirleyebiliyorsunuz.
Ben bugün, yazın üzerine basic atletler,altına babet veya sarı converse giydiğim çiçekli eteğimi giyindim. Üzerinde kocaman güller var.Yıllar önce 'amannn güllü bir kıyafet mi, korkunç' dediğim olmuştur:)
Malum Ankara'da havalar serin, bu nedenle beyaz gömleğimiz ve bir triko eşlikçimiz. Bilirsiniz fiyonkları, kurdelleri, papyonları vs çok severim. Onlar Stileo'nun vazgeçilmez aksesuarları. Etrafımda da kullananları gördükçe mutlu oluyorum ve sizler için yeni yeni alternatifler de oluşturmaya çalışıyorum:)
Ne diyordum, içinde sarılar bulunan çiçekli kalem eteğim, üzerinde beyaz gömleğim ve ince dokuma triko kazağım... Ve ve ve hazırım.
Stileo öneriyor: Kalem eteğinizi kendinizi şiş hissettiğiniz günlerde giyinmemeye çalışın. Özellikle de iş saatlerini yoğunluklu olarak oturarak geçiren bayanlar size sesleniyorum. Çünkü bir saatten sonra şişkinliğiniz artacak eteğin beli midenize baskı yapacak. 'Yok, illa ki giyinicem' diyorsanız da lütfen tercihinizi daha yumuşak esnek türden kumaşlı eteklerden yana kullanın.
Kombinin rengini belirlerken asıl parçadaki renklere bir göz atın ve en az kullanılmış renge odaklanın;)
İsterseniz aşağıdaki stileo kombininden de ilham alın
Harika bir hafta olsun:)









Etek: Trendyol by Milla
Triko: Yargıcı
Gömlek: Beymen
Fiyonk toka ve yüzükler: Stradivarius
Yıldız küpe: So chic
Ayakkabı: Enzo Angiolini
Saat: Michael Kors
Çanta: Zara

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Sarinin her tonunu sevmezdim taaa ki sizi taniyana sizin kombileri gorene kadar :) Elvincim acaba sen ayrica bir stil koçu mu olsan ki benimle başlayabilirsin mesala çok ciddiyim :) sevgiler bayildim bu arada kombinine :)