17 Aralık 2013 Salı

pileli yıllar

Artık öyle uzun uzadıya post yapamayışıma mı yoksa yılların geçtiğine mi üzülsem bu liseli kıyafetimle ey okuyucum, sen söyle de ona üzüleyim... Tamam, 'zaman ne çabuk geçiyor' dedirten yılbaşı hazırlıkları etrafımı sarmalarken ben içinde bir afacan beslemeye devam ediyorum, orası ayrı.Amman hamileyim diye anlaşılmasın o içimdeki afacan yıllardır dibimde:) Yorgun günlerimde beni elimden tutup dansa bile kaldırıyor:)
Günler geceler birbirini kovalarken benim tosuncuk kızımda büyümeye devam ediyor. Onunla büyümek onunla çocuk olmak onunla olmak her türlü şahane ama birlikte uyumak özellikle -UYUMAK- en paha biçilmezi:) Zannediyorum gecelerimizin hala uzun hala uykusuz olduğunu anladınız. E o zaman fotoğraflara geçebiliriz.
Bu yılın rengi oxblood çoraplarım, karamel rengi yün şalım ve diğer ekip arkadaşları huzurlarınızda....
Pileli etekler, kareli gömlekler ve boğazlı kazaklar sizden üniforma olsa her gün giyinebilirim, bilesiniz
Çok deli projeler peşinde olduğumuzun gözlerimizden okunduğu ablalı kardeşli fotoğraflarımız ise aşağıdadır. Lütfen yolu takip ediniz;)








Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

Gömlek: Gas
Etek: Mango
Triko: Polo Garage
Şal: Sarar
Çorap: Calzedonia
Ayakkabı: Hotiç

7 yorum:

minikkus dedi ki...

ablalı kardesli seviyorum sizi ve o hep gülen güzel suratlarınızı <3
bu liseli tipini de aşırı begendim bilesin beybi!
gelip mıncırmak, akabinde öpüp koklamak istiyorum. ama bu imkan ve şeraitler içinde pek mümkün görünmüyo :( biraz daha özliycez birbirimizi galibası :(
patates çuvalımı da seni de sevdim ve de öptüm :*

Nihalce Handmade dedi ki...

ŞAHANE .....ÇOK TATLISINIZ

Adsız dedi ki...

Lütfen geri getir o yılları sürekli. Mükemmel bir bayansın. Ve lütfen bazı resimlerinde otur. Öylede görmek istiyorum seni.

Vicky - stories & smiles dedi ki...

Cute outfit!!
And very cute pictures :))

<3
www.gluehwurmi.blogspot.com

fatma dedi ki...

Agac formundaki cicege mesafeli durusu sevdim! Supersin!

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Sizin kuzularin ahsap bisikletlerinin markasi nedir, nerde bulabiliriz acaba?

Tesekkurler.

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

Merhabalar ahşap bisikletlerinin mother care dan hediye geldiğini hatırlıyorum.Oradan rahatlıkla bulabilirsiniz. Bu arada tam olarak 1,5 yaşında sağlıklı bir şekilde sürebilmeye başladılar öncesinde denge problemi yaşıyorlardı:) şimdi üzerinden inmiyorlar orası ayrı. Buradan bisikleti hediye eden Cemile teyzemize de sevgilerimizi gönderiyoruz:)