23 Eylül 2013 Pazartesi

Mintneon


Herkese selamlar, sevgiler, saygılar efenimmm
Nasılsınız, iyi misiniz?
Dönüşümün muhteşem olacağını falan düşünüyorsanız çok fena yanıldığınızı birazdan anlayacaksınız:)
Yaz geldi geçti ben hala bir park-bahçe çekimi yapamadım, kafamı ne işlerden ve ne de miramdan kaldıramadım. 
Yanarım yanarım gün geçer yanarım postsuz günlerimin hesabını kimlere sorarım...

Görüşemediğimiz süreçte neler mi oldu?
 Mira'cığım hastalandı(ama çok ciddi;40 derece ateş ve beraberinde gelen havale:( Hayatımın en kötü tecrübesini neyse ki yıldızıma bir şey olmadan atlattık. Ama bende sanırım kalıcı bir şeyler var, zaten var olan kaybetme korkuma ek olan korku gibi!!!
Bu kötü haberin dışında her şey yolunda, işler çok şükür tıkırında istenilen yoğunlukta, hayaller dilekler ise akın akın, sıra sıra:)
Bir de saçlarımın uçlarını açtırayım istedim ama kuaförümün ikna olmayışı nedeniyle çok az bir farkla, ve bugünkü fönsüz haliyle karşınızda. Neymiş saçımın rengi çok güzelmiş. He canım evet, çok sağol da...:P (şimdi kızacak bana) Neyse ilerleyen günlerde belki biraz daha biraz daha derken sarışın olabilirim;)
Bugün üzerimde renklerine ve desenine bayıldığım bir elbise ve ben burdayım pabuçlarım var. Evet ismi olsa sanırım bu olurdu. Bakar mısınız rengine sizce de mint olmaktan vazgeçmiş ve neon olmaya çalışan bir yeşil değil mi?
'Hava güzel, sağlık şahane gerçekten gerisi bahane...' diyor daha güzel bir saç, ojeli tırnaklar ve çantalı, trenchcoatlı tam tekmil kıyafetlerimle karşınızda olacağım günlere doğru yol alıyorum.









 Evet bazen çekimler eğlenceli geçiyor olabilir ve bu ilginç kareleri beraberinde getirebilir:)

Elimde göreceğiniz kartı çok sevdiğimiz birisi vermişti ablama. Üzerindeki tüm kelebekler gelsin ruhuma, ruhumuza;)


Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden


3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ayy elbisene bayıldım çok şükela :)

begum begum huuu dedi ki...

geçmiş olsun küçük yıldıza nazar değmiş:( kıyamam gelmiş geçmiş olsun inşallah ... hep sağlıklı olun emi:)
o ayakkabılara kalpçikler yolluorum ayrıca :)



begumyagci.blogspot.com

Nihalce Handmade dedi ki...

Elbiseye,yüzüklere herşeyden önce sana bayıldım.Rabbim o kötü günleri bir daha göster misin.(amin)Dahada mı zayıfladın ne :))) en fit anne .sevgiler çok öpüyorum ...