6 Ağustos 2013 Salı

kelebek kanadı

Hey ahaliii!!!!
Resmen gaza geldim bugün de size merhaba diyeceğim. Çok çalışkan olabiliyorum ben bazen.

Hayvan baskılarının (animal print) kıyafetlerde bolca kullanıldığı bir dönemde, nedense bir takım börtü böcekle ilişkisi olan kıyafetlere ilişiyor benim gözüm. Soylarının, yani dokunmamış ipliklerinin bir kelebekle bağlantısı olduğuna inandığım bir parça ile karşınızdayım. Bu parça bıraksanız uçacak.Bildiğiniz pır pır ederken canlanacak.Üzerimde kelebek kanatları kadar narin bir etek var. Bu eteği giyinince o kadar hafif hissediyorum ki kendimi sanırsınız 34 bedenim. Kiiii hayatımda olmadım:) Neticede karadeniz kadınıyız:P Ne diyorduk hı etek;rengi dokusu tarzı tam bir kelebek. Ne alakası var diyenler bir dokunsanız fikriniz değişir ama işte sanal alem şartlar bu kadar.
Bugün daha önceden arkadaşım Tuğba tarafından hediye edilen ayakkabılarımı giyinmeyi başardım. Hamilelik derken şişen ayaklarla bu ayakkabıya girmek imkansızdı. Yani ayakkabılarım arasına artık kendisi bizzat katılmış vaziyette.Bunun dışında; bolca gümüş yüzük, düz fönlü saçlar, hafif bir makyaj eşlikçilerimiz. 
Bir de oturunca oldukça kısa olabilen bu eteği daha risksiz hale getiren yeleğim gözler önünde. 
Hepinize mutlu mutlu bayramlar diliyorum. 
Sevdiklerinize kocaman sarılın emi benim canlarım, çünkü ben benimkilere sarıldıkça sizleri hatırlarım.







 İnsanın sevdikleri ile bayram geçirecek olması ne kadar da bulunmaz bir nimet, çok şükür:)
Biz ne kadar benziyoruz yahu:)

Etek: Park Bravo
Atlet: Zara
Ayakkabılar: NR39
Yelek: Mango
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

1 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

ayyyyyyyyyyyy nasıl guzelsın ustelık kelebek desın ya ıste pıttt bayıldım..cok sevıyorum senın bu hallerını