15 Aralık 2012 Cumartesi

asimetrik ne varsa!

Bitkin anneden okuyucularına
Bitkin anneden okuyucularına...
Her gün her şeye rağmen özenle hazırlanıp kombinlerimi kuşanıp işe geliyorum. Hatta zaman yaratıp postu da yazıyorum ama gelin görün ki fotoğraf çekimini gerçekleştirmeden gün kararmış oluyor.yani size günaydın demek yerine gün bildiğin karanlık yahu demektense post yapmaktan vazgeçiyorum.İşte böyle geçerken günler -kısmet başka güneymiş- diye diye bu güne kadar geldik.
Bu nedenle hemen konuya giriyorum
Üzerimde yine bir Özgür Masur gömleği var. Fakat bu sefer rengimiz krem!Asimetrik kesim gömleği görür görmez aşık olmuştum ve bugüne değin birkaç defa farklı kombinlerde kullandım ama taki bu asimetrik kazağa rastlayana kadar hep bir şey eksikti. Bilmiyorum neden ama ben bu ikisini pek bir sevdim. Renk uyumlarından mı kesimlerinden mi bilinmez ama her bir köşesi tam benlik. Altına farklı bir renk kullanmalı derken bu vişne rengi pantolonuma rastladım. Açıkçası bu tarz bir üstü ancak bu kesim bir pantolonla tam olarak ortaya çıkarabilirsiniz. 
Topuklu siyah botlarım, gözlük desenli çantam ve aksesuarlarım size gelsin:)
Saçım ise çok severek kullandığım bulaşık teli modeli:P Geçen Minikkuş'un bir postunda yazdığı benzetmeye çok gülmüştüm. Gerçi o kadınların sabahki hallerine gönderme yapmıştı ama ben söylemi gün içine uyarlamak istedim. O zaman saç modelim de tüm bulaşık teli saçlı kadınlara ve Minikkuşa gelsin:)
Bir deee hazır yeri gelmişken Minikkuş da bir ara kendini sevdirmeye gelsin, amin:)
Makyaja kısaca değinmek gerekirse; elmacık kemiklerimizi belirginleştiren bronz esintisi ve de pantolon rengimizin bir kaç ton açığı rujumuz baş tacı diyebiliriz.
Süslü lafları bırak da kombine geç diyorsanız da fotoğraflar da bu sefer size geliyor...















Gömlek: Özgür Masur By Trendyol
Kazak: Trendyol
Pantolon: İpelyol/Twist(geçen sezon)
Bot: Matraş
Kolye: Yargıcı
Çanta: Suare Butik (boejack design)
saat: Burberry
Yer: Kıyafet odası:)
sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu yorgunluğun üzerine bu post iyi gitmiştir eminim ki bana çok iyi gitti datlum.her detayına bittim ki kazaga ayrı bittim bayıldımmmm ;)cok güzelsiin:)

Belleeamie dedi ki...

onlarin hepsini bana yolliyabilirsin :D izin veriyorum ..

minikkus dedi ki...

ahaahaha bulaşık teli modeli saçların cok yakısmıs bebegim, güle güle kullan:P
kazagına, gömlegine, kolyene ve minnak clutchına ba-yıl-dım! haftaici Ulustaki calısmalarım biter bitmez yanınıza kaçıcam, şiddetle aklımdasınız <3

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

hepinizi öperim:)

Kuzununannesi dedi ki...

hahahaha bıtkın annedden kısmı tam benlık :) sanırm kuzucanlae 3 olunca ohh dıyecegız..yalnız senın bıtkın halın buysa ben normalını merak edıyorum sahane kombınler ve enerjınle bayılmamak mumkun degıkl sana..bılgıne

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

oiyyyy yerim