20 Ekim 2012 Cumartesi

yakası kürklü:)

Koskoca haftasonu tek bir kombinle geçer mi diye düşünüp kendiminkini de paylaşmaya karar verdim;) Hadi bu iyiliğimi unutmayın:P
Geceleyin bir hayli uykusuz kalan ben sabah ne giyinsem derdi ile başa çıkmaya çalıştım. Aslında üzerimdekiler başa çıkışımın sonucudur;)
Spor ve şıklığı bir araya getirmeye çalıştım tabi ki sezonun öne çıkan parçalarını da birlikte kullanarak.
Tavsiyem; kürkü günlük hale getirmek için kot gömlekle, kot gömleği de şıklaştırmak için şifon eteklerle kullanmanızdan yana olacak.
Bordo ruj ise kot kumaşa en çok yakışan renktir, benden söylemesi;)
-Ye kürküm ye-geldi aklıma nedense:)
aklım fikrim yemekte:):)<3
güzel bir hafta sonu olsun hepimiz için...





Kot Gömlek: Club Beymen
Kürk: Adidas:)
Etek: Sisley
Çanta:Matraş
Ruj:MAC
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

3 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

çok yakışmış ki kürkü çok beğendim:)



begumyagci.blogspot.com

NATALiJA WANTS YOU! ♥ dedi ki...

pretty♥♥♥♥♥♥♥

karakaşlarınkızı dedi ki...

Bayılldım bayıldım bayıldımm :) Elvincim muhteşem görünüyorsun :)