4 Eylül 2012 Salı

yemyeşil

merhabalar
başlığa tekrar bir baktım da şu geldi aklıma;
o, yemyeşil midir yepyeşil mi yoksa hepyeşil mi:) tabi ki yemyeşil ama bazı sözcükler için böyle kararsızlıklara düştüğümüz olmaz mı?'Senin de dilbilgin zayıfmış- diyen ey okuyucu kaç netle girdim ben biliyor musun üniversiteye? Şurda kendi aramızda sesli düşünüyoruz pardon yazışıyoruz, hor görme beni:P
Neyse lafı sakıza çevirmeden konuma döneyim
Taze annelikten terfi etmeye çalışan ben, bu aralar inanılmaz bunalımdayım. Biliyor musunuz neden? Evcimen olmama rağmen 4 duvar fobim vardır benim de ondan. Evet dengesizim:)Nasıl mı? Ben doğayı yeşili çok severim ve onlardan uzun süre uzakta kalınca o belirttiğim duvarlar üstüme üstüme gelir.Hamilelikti doğumdu önce yeğenimin doğuşu ve tatlılığı sonra bebişim Miranın doğumu ve tatlılığı derken bir bakmışım işe başlamışız. Tabi bir 4 duvardan diğer bir 4 duvara geçiş de böylelikle gerçekleşmiş oldu. Çalışmadan olmuyor çocuklar da kendi kendine doymuyor:) -Eee çık dolaş bebek buna mani mi- diyorsunuzdur, haklısınız.Ben yok öyle -aman bir şey olur- hadi eve gidelim- çocuk üşümesin- şu olmasın- bu olmasın- nazar değmesin- kimse görmesin- diyenlerden değilimdir. Fakat gelin görün ki akşama kadar peltim çıktığı için evin yolunu zor bulur oluyorum. Hatta mutlaka yerinde yatmayı seven ben, yatağımın bile yolunu zor buluyorum. O sırada imdadıma eşim yetişiyor yetişmesine ama zaten bir saat sonra da kızım kendi yatağıyla didişiyor:) o karşı konulmaz ık mık sesleri ile beni kendine bağlıyor ve henüz yatmış olduğum yatağımdan kaldırıyor:) Bunlar harika şeyler zor görünmesine rağmen fakat insan dediğim gibi yeşili özlüyor. İşte bu nedenle de medeti renklerden umuyor. (Medet ummak da enteresan bir fiilmiş yazınca fark ettim:))
Off ne uzattım konuyu yeşile getirmek için yahu:)
Yeşil eteğim, iş dolayısıyla kombinlediğim beyaz gömleğimle karşınızdayım. Kıyafete hareket katması için ise kırmızı pembe yeşil vs ağırlıklı bir şal kullandım. Hem laf aramızda emzirmekten kaynaklı kırışan gömleğimi de kamüfule ediyor. Bu da emzirenlere bir tüyo olsun, siz yabancı değilsiniz;)
Eteğin beli lastikli ve eğer her bedene uygun bir kaç kıyafetiniz olsun istiyorsanız bu beli lastikli etekleri öneririm. Lastiğin kattığı sporluğu ise kemerle kamufüle edebilirsiniz;)
Ayakkabıya gelince!!!
-Dost başa düşman ayağa bakarmış-
Gerçi bu atasözünün konumuzla alakası yok ama söylemeden geçemedim:) Ayakkabıların rengi de narçiçeği.Şalla bir uyum sağladık sanki?
İşte böyle
Çok vaktinizi aldım yazılarla, hadi geçelim mi fotoğraflara...






Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden
Etek: Pull&Bear
Gömlek: İpekyol
Şal: Hediye idi;)
Ayakkabı: Zara

7 yorum:

minikkus dedi ki...

ben de yeşili morla karıştırmayı cok severim, pembeyle de çok güzel olur:) eteginin modeli pek güzelmiş taze anne, dikkat et o süt bebeği yumuduk suratlı şey yırtmasın fırfırlarından tutup ^.^

tugbakuvvetli dedi ki...

çok şıksın yine bebeemm..

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

aaa bak mor da pek bir şahane olur;)
yumuduk şimdilik şallarımı çekiştiriyor ama bakalım zamanla onu da yapar minik teyzesi;) öperim

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

teşekkürler tatlım o senin bebekliğin:)

cemilEkaradaŞ baykaN dedi ki...

ba-yıl-dımm ..renklerin uyumu harika! çok güzel olmuşun datlum,tü tü tü maşallahhh.

begum begum huuu dedi ki...

sen eski formuna döndün renkler gözlerinişn gülmesi minnak kombinler :)
hiç değişmedi kalabalıklaştı sadece blog:)
sıkma sakın kendşni gecicek bvu günler eskisi gibi eskisinden daha güzel kızınla yapıcaskın yürüyüşleri:) onu hayal et :)

begumygaci.blogspot.com

missipisi dedi ki...

ben en çok yazı kısmını sevdim bu postun. bitmesin istedim okurken :)