29 Haziran 2012 Cuma

bambaska...


Bu sefer daha farkli bir merhaba ile karsinizdayim:)
bir an once yazacagimi dusundugum postumu bir bakmisim ki bu zamana kadar yazmamisim.
Bazi anlar vardir ya tekrari olsa da ilki gibi olmaz...
bazi kiyafetler vardir ya en sevdigin, hic bikmadan yillarca giyindigin ve eskimesini istemedigin....
Hah tam da oyle hissettiklerim...
gunlerin nasil gectigini inanin hic anlamiyorum.
Ne giyindiklerim umrumda ne sacim ne de isim gucum. Bunun adi sanirim teyzelik:)
Simdi anliyorum neden annelikle es deger goruldugunu...
Cooook mutluyum cokkk...
 isteyen herkesin yasamasi dilegiyle...
 ve tabi ki teyze olmalari mumkunse :) cunku biliyorsunuz dayi, amca,hala olmak da var bu isin sonunda:P Bana gore ise yasasin teyzelik
Bir de unutmadan anne olmak nasil da muthis bir duyguymus! daha henuz anne olmamisken anliyorum; minik annem olan ablamin hal ve davranislarindan.
Ve coook heyecanlaniyorum Mira mizin dogacagi gun icin.
Hadi bakalim son haftalar ve ben Mavi Deniz imle gunlerin nasil gectigini anlamiyorum bile' iyi ki dogdun ilk bebegimiz; Mavi Deniz imiz...
Neyse biz boyle hal ve hislerdeyken Mavi Deniz hakkinda kisa kisa bilgiler geciyorum merak edenler adina:)
Mavi Deniz Yolculugu bakalim nasil baslamis?
1)Kendisi bizi sasirtip 21 Haziran yerine 17 Haziran olan Babalar Gununde dunyaya geldi.
2)Gelecegini gece 2:30 civarlarinda hissettirmeye baslayan ufakligimiz sabah 6:21 de annesine ve babasina merhaba dedi.
3)Toplam 3.225 gr agirliginda 51 cm boyutlarinda iste ben buradayim dedirten cigligi ile aramizdaydi(masallah diyelim :)
4) En sevdigimiz en yakistirdigimiz renk diye bir sey yok cunku hepsini yakistiriyoruz. Belki objektif olamiyor olabiliriz bir bakin bakalim sizce hangi renk Mavi Deniz in rengi!
Iste o gun bu gundur beni ve annesini "ne giydirsem birazdan hangi zibinini denetsem" telaslari sardi. Hatta sanirim biraz abartip ilk gunlerde hastaneye tum dolabini tasimisim. Hastaneden cikarken anladik ki biraz degil bir hayli abartmisim:)
Simdi sizle yakinda daha da cesit cesit hallerini paylasacagim Stileo nun ilk minik modeli olan Mavi Deniz kombinlerini sunuyorum. Henuz aldigimiz kiyafetler maalesef buyuk geliyor.
Bu arada bir tuyo vermeden gecemeyeceim: eger bebisiniz dunyaya 3 kilo civarlarinda gelirse secimlerinizi yeni dogan yerine tiny baby den yana kullanin:)Cunku diger tum bedenler buyuk gelebiliyor!
Bitanelerimmm geliyor...








 pembe bulutlar sarmisti mavi denizin etrafini:)
 oyyy cilegim benim:)
 ari maya halimizle karsinizdayiz:P
 tuylu bamya iste burdamimis...
 puantiye bana cok yakisiyor teyzecimmm:)

Aslinda asagidaki ilk 3 kisilik fotograflariydi her ne kadar mavi deniz kendisini pek gostermemis olsa da:) Kim bilirdi ki bu sirin pembe panter o gobegin icinden cikacak diye...

Cok cok az kaldi mira ya da inanilmaz heyecanliyiz. Simdilik koca gobegim ve ben 





 bu da firindan yeni cikti:)Bakar misiniz guleclige masallah mavime denizime:)


Sevgiler benden 
yani 
elvinodabasipekiyiden



14 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

bu nasıl bir güzellik böyle ,masallahhhhh,41,5 kere masalahhh mavi deniz hoşgeldi hayatınıza canım, hayırlı uğurlu olsun canım, darısı basına canım...

Nihalce Handmade dedi ki...

Allah ım en kısa zamanda senin bebişinide kollarına almayı nasip etsin inşallah...

begum begum huuu dedi ki...

maşallah hem maviye hem annesine:)))) pek güzel pek pembe pek minnak :)))) puantiyeyi pek sevdim ama tüyler şahane:)


begumyagci.blogspot.com

ayca dedi ki...

MAŞALLAH ONA PEK GÜZEL BİR BEBEK

minikkus dedi ki...

maşallah güzel kuzuyaaa <3 babasının kopyası oldugunu söylememe gerek yok sanırım diimi :))
allah böyle en saglıklısı ve güzelinden sana da Mira'nla kavusmayı nasip etsin bebişim. sonra da artık ablanla göbüşlerinizi degil bebişlerinizin kafalarını tokuşturursunuz hehe :))
bide bebiş uyurken neler yapmışlar yaa, onun dünyadan haberi yok orda :D
koca göbekli anne adayı, hadi dogur da sevmeye gelelim yaaaa ^.^

@hasret_pelinsu dedi ki...

anne olmak hayatta herkesin yaşaması gereken bi güzellik . benim kızım 6 yaşında ama bu resimlere bakınca geri başa döndüm ve gözlerim yaşardı. allahım herkesin evladını kendine bağışlasın.umarım sizde en kısa zamanda miranızı sağlıklı bi şekilde kucağınıza alırsınız::)))

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

çok teşekkürler canım en kısa zamanda ben de anne oluyorum galiba:)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

inşallah inşallah:) çok sevgiler

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

değil mi punatiyeye ben de bayıldım tüyler ise çok kokoşşşş:) yerim , öptüm canım

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

çok teşekkürler demek ki sadece bana güzel gelmiyor:)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

hahahaha aynen ya baba direk :) Gün gün değişir derler ya her gün bakıyorum ablama bana benzer bir yanı var mı diye şimdilik sadece ne alakaysa emraha(eşime) gamzesi benziyor çok komik ya:) Benim doğum bu arada 13 Temmuz(tabi daha da erken gelmezse) TOBB etüdeyim beklerim beni yalınızzzz bırakmaaa:)
Uykusu çok ağır ya şekilden şekle sokuyoruz ruhu duymuyor :)
Öperim

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

çok teşekkürler inşallah ben de heyecanla son 10 günümün geçmesini bekliyorum, takibiniz için teşekkürler, sevgiler

Adsız dedi ki...

maşallah çok tatlıymış mavi deniz.bende hamileyim ve sizi uzun zamandır beğenerek takip ediyorum.size bir kaç şey sorucam 1.si mavi deniz doğar doğmaz kısa kollumu giydi hastane çantama ne koysam bilemedim.birde beden olarak hangi beden uydu? selma

Unknown dedi ki...

canım ablalarım sizleri çok seviyorum ve tabi ki minik yeğenlerimi de