1 Mayıs 2012 Salı

Yargıcı ile bahar

Bu yıl Yargıcının ürünlerine göz atmanızı öneririm. Gerçi herkesin zevkine uyacak renk ve tasarımlar yoktur eminim ama benim gibi hamile iseniz sizlere de cazip gelebilir. Ayrıca hamile olmak da gerekmiyor çünkü ben aldıklarımı hamilelik sonrası da giyinmeyi hedefleyip alıyorum:)
Bu yıl tam bir elbise şöleni var diyebilirim. Soft renklerin kullanıldığı yargıcı tasarımları insanın içini açıyor. Özellikle keten kumaşlara yer vermişler. Kocaman çantaları şirin babetleri ise görülmeye değer.
Bir de personeline taktırdığı o papyonlar yok mu, bayıldım:)
Bu Pazar yani İpek Kadınlar sonrası yorğunluğumuz tam da geçmeden attık kendimizi çimenlere...
Bir önceki günün şık geçmesinden olacak pazara göre biraz daha şık şıkıdımdım:)
İpek lacivert desenli elbisemi açık kahve/taba ile kombinlemiştim. Saçlarım toplu, hava güzel, çiçekler misti o gün.
hahaha bu nasıl bir cümle yahu:):):) Saçlarla başlayıp çiçek kokusuyla bitirdim gitti:P
Ama benim de Mira'nın da o gün hava çok hoşuna gitmişti. Bol bol oksijen alıp, proteinin dibine vurmuştuk. Güzel sofra için Onoğur ailesine saygılar, sevgiler:)
Bu arada elbise tatlı kocacığımın hediyesi:)
Fotoğraflar ise ben kendimi ağaçlar arasında oyalarken ablacığımın 'bir bak bakalım' demeleriyle çekildi:)
Hadi bakalım, nasıl olmuşum?



Kocaman oldum ben yaaaaa,Mira kızıcam ama artık sana:P
Oy kıyamam şaka şaka:)



Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden:)

Hiç yorum yok: